HITRA IZGUBA MAŠČOBE NA TREBUHU

Skoraj vsi, ki jih poznate, so imeli v življenju težave z ne-ravnim trebuhom. Če se še vedno spopadate s tem in jih nameravate odpraviti, ste na pravem mestu. Preberite si, kateri so glavni povzročitelji maščobe okoli trebuha in hitro izgubiti maščobo na trebuhu.

Za boj proti trdovratni maščobi na predelu trebuha je potrebno veliko truda. Želimo pa vam predstaviti načine izgube trebušne maščobe čez noč. Tako, da ko se zjutraj zbudite in preverite trebuh, imate nasmeh in trdno odločenost, da nadaljujete s trudom za raven trebuh.

Nekaj podatkov o trebušni maščobi

Trebušna maščoba (visceralna maščoba, medicinski izraz) je maščoba, ki se nabira v predelu trebuha. Večina ljudi, ki veljajo za jabolko, ima trebušno maščobo . Dobra novica je, da se trebušna maščoba topi veliko lažje v primerjavi s koncentracijo na bokih in stegnih (hruškasto obliko).

Začnimo z razumevanjem razlogov, zakaj se pojavijo trebušne maščobe. Če se boste zavedali tega, boste lahko sprejeli prave ukrepe za zmanjšanje maščobe in, kar je najpomembneje, da preprečite, da bi se spet povečalo.

Tu so glavni vzroki trebušne maščobe:Hitra hrana. Trebušno maščobo povzroča:

  1. Slaba prehrana (Prehrana za raven trebuh)
  2. Pomanjkanje vadbe
  3. Stres (kako preprečiti stres)
  4. Slab spanec
  5. Poskrbite, da nekaj časa namenite meditaciji in kakovostnemu spanju ter se lotite prvih dveh vzrokov težave.

Kako izgubiti centimeter trebušne maščobe čez noč

Pojasnimo to: ne boste izgubili 10 kilogramov samo v enem dnevu. Toda vsak dan boste opazili precejšnje spremembe, kar je neverjetno, če komaj čakamo, da se trebuh vedno bolj in bolj sploši vsakič, ko se zbudimo.

Da, lahko pridejo dnevi, ko nimate časa, da bi našli novo obleko ali pa morate za dogodek hitro stopiti v formo . Pri takih priložnostih, imamo nekaj konico s in trike, da izgubijo svoj trebuh maščobe čez noč.

Nasveti za izgubo trebušne maščobe čez noč

  • Redno jemljite vsak dan, vendar z manjšimi obroki (vsake 3 ure). Tudi če je nekaj malega, kot je jogurt.
  • Ne žvečite gumi in ne uživajte pijač, ki imajo v sebi dodaten zrak.
  • Za zajtrk imejte majhen navaden jogurt ali umešana jajca.
  • Čez dan si privoščite več odmorov za prigrizek.
  • Za kosilo izberite živila z malo vlaknin, na primer tuno, losos ali kremni sir.
  • Za večerjo si privoščite obroke, podobne možnostim za kosilo, ali omleto z 2 jajci s sirom.
  • Čez dan nenehno pijte vodo.
  • Izogibajte se hrani, ki bo povzročila napihnjenost.

Upoštevajte, da so ti nasveti učinkoviti za kratkotrajno hujšanje, ko se morate pripraviti na dogodek. Popolnoma varno je slediti tem korakom samo dan ali dva, vendar ne vsak dan. Preberite si naprej, če želite izvedeti, kako čez noč na zdrav in naraven način kuriti trebušno maščobo.

Kako izgubiti trebušno maščobo čez noč brez vaj

Včasih se ideja o vadbi sliši zelo grozno. Ni vsak od nas rad vaj in je popolnoma v redu. Če želite čez noč imeti raven trebuh, tudi brez napornih vaj.

Povečajte dobre bakterije v črevesju

Naše črevesje potrebuje koristno vrsto bakterij za enostavno prebavo in odstranjevanje napihnjenosti. V vsakdanji obrok vključite naslednja živila:

Hladen krompir . Krompir, ki ga operemo, skuhamo in ohladimo. Prispevajo k občutljivosti na insulin in pomaga zmanjšati tveganje za diabetes.

Zelene banane . Nekateri ljudje jih imajo radi zrele, le redki pa vedo, da so bogati z vlakninami, vitamini in minerali. Vse, kar pomaga varovati srce in kosti.

Česen . Nekaterim morda ni najbolj priljubljena začimba, a surovi česen preprečuje gastronomske bolezni. Več o probiotičnih živilih najdete tukaj .

Preizkusite tudi konopljine izdelke >>

Ostanite hidrirani

Pitje 8-10 kozarcev vode ohranja vaše telo hidrirano in zmanjšuje zadrževanje vode. Prav tako preprečuje zaprtje, ki je v večini primerov krivo za napihnjenost in otekanje želodca.

Ostanite hidrirani. Čez noč izgubite trebušno maščobo

Jejte počasi

Prvič, prehranjevanje počasneje vam bo omogočilo zaužiti manjše koščke hrane, kar bo pospešilo prebavo. Drugič, ko jeste hitreje, zaužijemo veliko zraka s hrano. To lahko povzroči neprijetno napihnjenost po jedi. Zato si vzemite čas za kosilo in temeljito prežvečite hrano.

Zaspi se dovolj

Študije so pokazale, da lahko slab spanec privede do povečanja telesne teže. Kronična izguba spanja je postala običajna v naši sodobni družbi. Zgoraj roki, prevelika obremenitev ali zaostajanje curka lahko povzročijo, da se na trebuhu nabira maščoba. Zato poskrbite, da se boste po dolgem utrujajočem dnevu ali noči dobro naspali in si zagotovite navado, da boste vsak večer imeli redno spanje.

Pred spanjem si vzemite tuš

Kakovosten in neprekinjen spanec bo znižal raven stresnega hormona (kortizola), kar bo preprečilo, da bi se neželena maščoba shranila na trebuhu. Prijeten tuš pred spanjem vam bo pomagal hitreje zaspati in se popolnoma spočiti.

Popravite držo

Morda se sliši preprosto, vendar deluje! Z ravnanjem hrbta boste videti vitkejši. Poševitev ustvari trebušne zvitke in nekoliko zvijanje nazaj povzroči, da izginejo. To je začasna rešitev, vendar je dobra tudi za vaše zdravje. Torej imejte hrbet naravnost in glavo navzgor!

Kako izgubiti trebuh iz maščobe čez noč s plastičnim ovojem

Mnogi kozmetični saloni uporabljajo te obloge, da svojim strankam hitro izgubijo trebušno maščobo. Ta tehnika je tako preprosta, da jo nekateri uporabljajo celo doma. Plastični ovoji odstranjujejo toksine iz telesa in pospešujejo delo znojnih žlez, kar prispeva k izgubi teže.

Kako izgubiti trebušne maščobe čez noč

Za izboljšanje rezultatov ravnih trebuščkov lahko dodate nekaj vaj. Vsakodnevne zmerne vaje so lahko zelo koristne, kadar želite opaziti hitre spremembe. Torej, 30-minutna vadba vsak dan je dober začetek za dosego ravnega trebuha. Vaje ne smejo biti visoke intenzivnosti, lahko pomaga tudi preprosta hoja ali vožnja s kolesom.

Če pa želite opraviti vadbo na napredni ravni, je tukaj seznam vaj za izgorevanje trebušnih maščob, ki jih lahko vsak dan preizkusite z 2-3 kompleti.

  • Čukati in doseči. Izvedite 15 ponovitev.
  • Push-up vrtenje. 15 ponovitev.
  • V-sedi. 25 ponovitev.
  • Krči za kolesa 25 ponovitev.
  • Reverzno drobljenje. Ponovite 1 minuto.

Preizkusite te trike za izgubo trebušne maščobe čez noč in naslednje jutro postanete vitkejši. Vedno lahko začnete s preprostim načrtom prehrane in nato dodate vadbe za vadbo, da dosežete dolgoročne rezultate.

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja